Reklamace nebo výměna
Potřebujete vyměnit, vrátit nebo reklamovat špatně objednaný šperk? Žádný problém ;)
Jelikož jsme si jisti kvalitou nabízených korálkových náramků a růženců, prodloužili jsme možnost vrácení nebo výměny na dvojnásobnou dobu, můžete tak být opravdu klidní při výběru toho pravého náramku nebo růžence na krk.
Výměna a vrácení - pro maximální zjednodušení celého procesu :
- zboží je možné vyměnit nebo vrátit do 30ti dnů od převzetí bez udání důvodu,
- nesmí však být nijak poškozeno nebo jevit známky použití (v opačném případě může být účtován poplatek za uvedení do původního stavu),
- nejedná se o zakázkovou výrobu na Vaše přání,
- vyplněný protokol Výměna zboží BeRare nebo Vrácení zboží BeRare oskenujte a zašlete na email info@berare.cz (do předmětu emailu vyplňte "Výměna/Vrácení + číslo objednávky")
- do balíčku přiložte kopii faktury a vytištěný protokol
- poštovné a přímé náklady spojené s výměnou/vrácením zboží hradí vždy kupující
- balíček nezasílejte na dobírku - nebude převzato
- před odesláním, prosíme, zboží dobře zabalte, ať se při přepravě nepoškodí
- v případě výměny za jiný výrobek jednoduše proveďte novou objednávku
- pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, Berare.cz však preferuje, i s ohledem na rychlost vyřízení, vrácení formou bankovního převodu na Váš účet. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady. Platbu vrátíme do 14ti dnů a to až po obdržení vráceného zboží. Pokud si přejete vrácení peněz na Váš účet, nezapomeňte jej vyplnit v protokolu
Stáhnout : Výměna zboží BeRare / Vrácení zboží BeRare
Návod na zaslání balíčku přes Zásilkovnu k nám:
Reklamace :
- na vysoce kvalitní elastické lanko a pevný nylonový provázek poskytujeme záruku 3 měsíce (spotřební zboží) avšak náramky sami nosíme navlečené na tento elastomer/provázek dlouhodobě (více než 3 roky) a bez výrazného vytažení - pokud se Vám však stane jakákoli nehoda a náramek přetrhnete - ZDARMA Vám ho navlékneme jen za cenu poštovného.
- vyplňte Reklamační protokol BeRare a oskenovaný ho zašlete na email info@berare.cz (do předmětu emailu vyplňte "Reklamace + číslo objednávky")
- do balíčku přiložte kopii faktury a vytištěný protokol
- využijte služeb Zásilkovny, kde obsluze sdělte kód 90515759 (nejrychlejší vyřízení)
- před odesláním, prosíme, zboží dobře zabalte, ať se při přepravě ještě více nepoškodí
Stáhnout : Reklamační protokol BeRare
Podrobnější informace naleznete v Obchodních podmínkách